Во организација на Организацијата на потрошувачи на Македонија (ОПМ), Асоцијација за развојни иницијативи – Зенит, Комората на мал бизнис и Женската граѓанска иницијатива АНТИКО денеска во Охрид ќе започне дводневна работилница во рамки на проектот „Потрошувачите за одржливост – институционализирање ...
Read More »Blog Page
Како до поголема заштита на потрошувачите
Во рамки на проектот „Потрошувачите за одржливост – институционализирање на дијалогот за локалните политики и услугите на граѓанското општество кон општините и бизнисот“ во Битола се денеска и утре се одржува работилница која има за цел развивање на дијалог за ...
Read More »Дводневна работилница – Општина Битола
Oрганизација на потрошувачите на Македонија на ден 11 и 12 април 2022 година во хотел Милениум – Битола, одржа дводневна работилница за Предлог програма за заштита на потрошувачи, со вклучена одржлива потрошувачка и родова перспектива. На работилницата која се одржа ...
Read More »Водич – Производи за подобра енергетска ефикасност
Што е енергетска ефикасност? Какво е значењето на енергетската ефикасност? Кои се придобивките од енергетската ефикасност?…. повеќе тука.
Read More »е-магазин ЗИП број 11
Почитувани потрошувачи, Во новиот број на е-магазинот ЗИП опфативме теми кои сметавме дека се од интерес за потрошувачите. Се надеваме дека прилозите ќе ви бидат интересни и ќе ги користите дадените совети. Овој број можете да го прочитате тука.
Read More »Потрошувачите се одлучуваат ЗА енергетски поефикасни системи за греење
Mk Alb
Read More »15 март – Светски ден на правата на потрошувачите
Организацијата на потрошувачите на Македонија го одбележи 15 март Светскиот ден на потрошувачите. На настанот поздравно обраќање имаа г-ѓа Елизабета Георгиева, претставник на Делегацијата на Европска унија, г-ѓа Нериман Џеладини, Раководител за внатрешен пазар во Министерството за економија, и Д-р ...
Read More »До ОПМ пристигнале 2.600 поплаки, жалби и прашања од потрошувачите
Во изминатиот период до Организацијата на потрошувачите на Македонија – ОПМ пристигнеле 2.600 поплаки, жалби и прашања од потрошувачите. Најголем дел од потрошувачите се жалеле на неисполнетите законски права, декларациите, цената што е различна со онаа на каса. -Како најголем ...
Read More »Граѓаните незадоволни од сервисите за мобилни и од салоните за мебел – До ОПМ пристигнати 2.600 поплаки
Во изминатиот период до Организацијата на потрошувачите на Македонија – ОПМ пристигнеле 2.600 поплаки, жалби и прашања од потрошувачите. Најголем дел од потрошувачите се жалеле на неисполнетите законски права, декларациите, цената што е различна со онаа на каса. -Како најголем ...
Read More »Промотивен леток: Потрошувачите за Одржливост
Институционализирање на дијалогот за локалните политики и услугите на граѓанското општество кон општините и бизнисот. MK АЛБ
Read More »